16. 7. 2006

Událost týdne PalmOS : Nové Treo pro EU



  Událostí týdne PalmOS se pro minulý týdne dle Palmisty stává ohlášení nového Trea pro EU. Post by měl být plný entusiasmu nad příchodem nového báječného Trea s … aha tady je ta potíž, nové Treo pro EU bude vybaveno operačním systémem Windows Mobile 5. Nic proti WM5, ale PalmOS to tedy není. Marketingovým akrobaciím, které tvrdí něco o palm zážitku s Palm Treo Windows Mobile nevěřte, podle mého názoru to jsou jen řeči na ohlupování zákazníků.
  Windows Mobile mi PalmOS zatím nahradit nedokáží, ač jsem se svého času snažil (naposledy před pár týdny, důvodem pokusu byl Skype pro WM a video streaming). Jak se ukázalo tak WM verze Skype (a nejen mě) stejně padá jak přezrále hrušky, když se navíc mezitím pro PalmOS objevilo alespoň zprostředkované řešení pro Skype, pokoušení se o WM jsem rád vzdal.

edit : Moc radosti mi tedy zpráva o novém WM Treu pro EU nepřinesla, snad to bude příští týden lepší.

Žádné komentáře: