7. 7. 2006

Filmovy festival v Karlových Varech

 Už čtvrtý den jsem na filmovém festivalu v Karlových Varech a proto v posledních dnech frekvence aktualizace palmisty troch upadla. Dnešním postem budu dohánět co se dá. Stylově začnu nejdřív tím, že si pochválím svůj Palm TX a jeho wifi. Dobře my Palm TX! V "nervovém centru" MFFKV, hotelu Thermal, je totiž na dvou místech k dispozici wifi připojení zdarma a přihlášení do sítě je s TXkem dílem okamžiku, v palmu jsem díky legendární ease of use ani nic nenastavoval - zapnul jsem wifi, dal vyhledat síť a přihlasil se do KVIFF1 sítě - toť vše a co víc palm se pokud máte aktivní wifi do této sítě přihlásí automaticky vždy, když jste v jejím dosahu.
 Na druhou stranu si kritiku MFF zaslouží za stále ne dobrý systém objednávání lístku na filmy - tedy systém rezervací přes SMS a Wap. Pro SMS musíte být zákazníkem firmy Eurotel - tedy Telefónica O2 (bez ohledu na marketing dané firmy budu číst tento název telefonika ó dva a stejně si myslím, že název Eeurotel byl mnohem lepší a když už to muselo být, měl být název Eurotel O2) a nejsa jejich zákazníkem, měl jsem smůlu. Jenže stejně pochodila má přítelkyně s Eurotel SIMkou ve svém mobilu.
 Wap měl sice fungovat všem bez ohledu na mobilního operátora, ale po zkušenostech z minulých let jsem se nějak neodhodlal letos fortunu pokoušet ... bylo to vždy zdlouhavé a rezervace lístků jsem většinou stejně nezískal.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Jo jo, ja jsem si nakonec rval vlasy, ze jsem svuj TX nechal doma. Internet by se mi obcas byval hodil, ale cekat fronty u notasu, nebo u Telecomu se mi fakt nechtelo.

palmista řekl(a)...

2 nexus : nejdřív jsem si ho taky nechtěl brát ale nakonec rozhodl rozečtený ebook, potřeba mít s sebou email no a hlavně wifi a zkušenost z loňska kdy jsem ještě měl Zire72s bez wifi karty a "záviděl" pak těm s vlastními notebooky nebo trpělivostí na čekání :-)