26. 7. 2006

Konverze WMA do MP3 a WMV do MP4.

screen Začnu tím, že si nejdřív vyřídím účty s Pocket Tunes (pTunes), která jsou předinstalovaná v TXku. Když jsem si počátkem roku TXko koupil, tak jsem věděl že pTunes v něm budou pouze „osekanou“ verzí. Realita byla ještě krapet horší než jsem čekal. S přehráváním WMA a internetovým rádiem jsem samozřejmě vůbec nepočítal, absence ekvalizéru byla sice trochu zklamáním, ale že ani formát OGG nepůjde přehrát, tak tomu jsem zpočátku nemohl uvěřit. Domníval jsme se totiž, že v TXku je použita základní verze pTunes, která se podporou OGG a WAV honosí.
Omyl, není!

Zpátky k tématu. Část hudby jsem měl už z dřívějška ve formátu WMA, nově jsem začal používat formát OGG, ale většinu hudby jsme měl v MP3. Vlastně ani nevím proč jsem kdy ripoval hudbu do WMA, ale můj MP3 přehrávač umí i WMA a tak jsem to neřešil. Změna nastala právě s Palmem TX a rozhodnutím používat pTunes k přehrávání hudby v MP3 a v případě nutnosti TCPMP pro další audio formáty. Jenže co s hudbou ve WMA? TCPMP si s WMA zatím moc nerozumí a koupit si deluxe verzi pTunes se mi také moc nechtělo. Jediným dalším řešením byla konverze WMA do MP3.
Nemaje nic vhodného pro konverzi ve svém PC, hledal jsem a díky googlu i našel freeware aplikaci Jodix Free WMA to MP3 Converter, která umí přesně to co jesm potřeboval, konverzi z WMA do MP3 a to k mé plné spokojenosti. Domovské stránky s jsou zde http://www.wma-mp3.org a link na přímý download je tady http://www.wma-mp3.org/free-wma-mp3-converter.exe

Na stránkách http://www.jodix.com pak naleznete i všechny další konvertory od jodix.com jako třeba Free iPod Video Converter, který umí převést řadu různých video formátů do MP4 včetně WMV.

3 komentáře:

Michael řekl(a)...

WMA do PT je lepší pro ty co mají rádi co nejvyšší výkon. WMA v PockeTunes zatěžuje systém daleko méně než MP3. OGG ani nepoužívám, to se nedá dělat ani nic jiného

Anonymní řekl(a)...

Fakt díky za link, tohle jsem presne potreboavala :).

Anonymní řekl(a)...

Super!!! Moc mi to pomohlo. Ešte že existujú ľudia, ktorí vedia, kde čo je :):)