16. 7. 2006

PalmHelp, blogujeme hezky česky a událost týdne

  Za laskavost bývá zvykem poděkovat a ani já nebudu výjimkou. Můj právě vznikající blog byl poprvé zmíněn na www.palmhelp.cz v přehledu novinek ze světa PalmOS začátkem tohoto týdne a hned jako možná do budoucna nadějný ... no doufejme, doufejme :-) Děkuji PalmHelp.cz za zmínku a odkaz na můj blog. PalmHelp.cz se vyplatí sledovat víceméně denně i díky časté aktualizaci a nově také díky diskusnímu fóru. A nepíšu to sem jen proto, že se zmínili o mém blogu, link na stránky palmhlep.cz mám totiž na svém blogu hned od počátku.

  Na palmistu mám o něco méně času než jsem si při zakládání představoval a také proto hledám příhodnou aplikaci pro blogování z Palm TX, která mi umožní i přes den blog snadno aktualizovat a spravovat i jinak než přes webové rozhraní. Při hledání jsem našel řadu aplikací, ale zatím žádnou, která by splnila mé očekávání a tak i nadále budu případnou aktualizaci řešit posíláním mailů z VersaMailu. K blogovacím aplikacím se ještě vrátím. Blog je řečeno s googlem stále v beta verzi a ještě budu s obsahem i vzhledem tak trochu experimentovat.
  

Nově také budu vždy na konci týdne, tedy v neděli přidávat post nazvaný Událost týdne PalmOS. V tomto postu vždy vyberu událost, která by dle mého názoru neměla zapadnout a s výhodou konce týdne připíši i případné reakce na událost nebo zajímavé odkazy na reakce v diskusích, které se k této události vedli. Pro tento týden, jak si brzy budete moci přečíst, byl výběr snadný i když neradostný.

6 komentářů:

Michael řekl(a)...

Esli si tento blog udrží úroveň jako doposud a neskončí po pár týdnech nebo za okurkové sezóny, tak pak se máme nač těšit :) Super by byly i nějaké recenze (rád pomůžu), případně zmínky o novém softwaru (nejlépe free) a zajímavostech.

palmista řekl(a)...

Díky za chválu, snad vydržím ...
rozhdoně díky za tipy na obsah a taky nabídku pomoci. Jeden nikdy neví kdy se bude hodit :-)

palmista řekl(a)...

Ještě k recenzím, tenhle týden chci dát do kupy ty blgovací aplikace co jsem zkoušel a do budoucna by se recenze měli objevovat právě když se nic neděje a je okurková sezóna :-)

Michael řekl(a)...

To já jsem nechválil :) Jenom jsem rád že na CZ scéně se objevilo něco nového, protože jinak je toho na CZ+SK scéně žalostně málo...

S recenzema klidně pomohu, ničeho se nebojím :D :D :D Onehdy jsem dělal recenzi na PADICT slovník, je k nalezení tu http://www.palmhelp.cz/html/modules.php?name=News&file=article&sid=451

V nejbližší době bych chtěl udělat menší recenzičku, jelikož PADICT značně dospěl a zvětšil se slovník a k tomu mám i lepší zařízení, tzn mohu to lépe využít a recenzovat.


Zkoušel jsem dost blogovacích aplikací, bohužel většina byla špatná, často podporovala pouze nějakej vlastní blog kterej vlastnil výrobce aplikace.. Na blogger.com jsem zatim nic nenašel (free už vůbec ne).
Jelikož na blogger.com mám taky blog, dost mě štve že musím posílat emaily pokud jsem na cestách....

Michael řekl(a)...

Jaj, nějak mi to s Operou blbne.. Snad to tu nebude 2x... Kdyby jo tak klidně jedno smazat...



Nechválil jsem, jsem jen rád že se zase něco objevilo na CZ+SK scéně, protože pro palmisty toho tu moc není (leda pajda, palmhelp a pdasoft). No a jenom kecy o novejch zařízeních, to je o ničem. Proto se těším na tenhle blog esli bude pokračovat jako dosud.

S recenzema rád pomůžu, chtěl bych udělat recenzi poslední verze PADICT (japonský slovník), jelikož od doby kdy jsem dělal recenzi na palmhelp ( http://www.palmhelp.cz/html/modules.php?name=News&file=article&sid=451 ) se toho dost změnilo..
Sice česky moc neumím, ale snažit se budu 8-)

Anonymní řekl(a)...

Xm-petr - přeju hodně energie a dobrých nápadů ;)

btw už tě mam v oblíbených, tak se snaž :D