28. 10. 2006

Piloc, Palm Universal Wireless Keyboard, Palm TX a funkční čeština.

Před časem jsem psal o počeštění klávesnice Universal Wireless Keyboard v lokalizaci PiLoc a menší chybě ve verzi pro Palmy s NVFS, o chybějícím háčku pro psaní ď,ť,ň i velkých písmen s háčkem.
Díky příspěvku od Dominika v diskuzi pod zmíněným postem je problém vyřešen, alespoň pro kódování Windows. Piloc se skládá ze dvou částí, piloc.prc a czech.prc (pro češtinu). Zakopaný pes, tedy chyba, je v czech.prc. Pokud ale použijete czech.prc z malé lokalizace pro Tungsten T3 počeštění klávesnice je při nastavení kódování na Widnows perfektní, háček se píše přes AltGr+V a písmeno, malé i velké a také Y a Z jsou podle českého rozložení. Používám malou lokalizaci a Palm TX je zatím 100% stabilní.
Při přepnutí na kódování ISO je však opět potíž s háčkem, který už není na AltGr+V (nebo se mi zatím nepodařilo metodou pokus omyl najít).
Díky Dominikovi za dobrý nápad a také typ na plné počeštění UWK od Palm Inc.

3 komentáře:

Michael řekl(a)...

Čekám na své E2 z reklamace jak na smilování boží, abych to konečně mohl vyzkoušet. Pamatovat si totiž 4 "rozložení" (KR, JP, CZ na PC a CZ na PDA) klávesnice není zrovna pohodlné..
Jinak jsem si všiml že používáš tejpwriter.. Funguje ti tam při psaní čeština? Mě tam funguje jen něco, tuším že třeba ř to ignoruje.. I přes graffiti..

palmista řekl(a)...

S tejpwriterem si spis zatím hraju, libi se mi predevsim onscreen klavesnice (je počeštěná!). Co mi vadí, zatím nepočeštěné fonty a občasné resety pokud je tejwriter na sd kartě.
S češtinou žádná potíž jak přes graffiti tak přes onscreen keyboard.

Michael řekl(a)...

Já jsem tejp používal a čeština my musela jít. Ale pak jednou mi to házelo místo diakritiky paznaky. Myslel jsem že to je klávesnicí a tak jsem to jel přes graffiti a virtual - to samé v bleděmodrém.. Takže teď musím používat CardTXT..