12. 10. 2006

Colorize. Barevný pokrok v mezích Palm OS.

cc   Pokud vás nudí předefinovaná barevná schémata v Palm OS stejně jako mě nebo si jen tak chcete hrát s barevností menu, lišt, hlášek a podobných drobností v Palm OS,  tak Colorize je jednoduchým freewarovým a přitom poměrně mocným nástrojem na změnu barev uživatelského prostředí v Palm OS.

c
Colorize jde stáhnout zde.

   V několika přehledných menu je možné změnit barevnost jednotlivých prvků, včetně textů a to buď výběrem z palety systémových barev nebo přímo mícháním z třech barev RGB. Takto vytvořené schéma si můžete uchovat pomocí exportu hodnot do aplikace Memo (Poznámky) a odkud také můžete barevná schémata importovat zpět do Colorize a obarvit si dle vlastní představy celý Palm OS.
  Jako vhodný doplněk ke Colorize může posloužit aplikace Black Border, která si poradí s "věčným" bílým rámečkem okolo displeje. V kombinaci Colorize a Black Border si tak můžete UI přizpůsobit třeba do podoby, kterou se proslavilo dosud jediné PDA s OLED displejem Sony Clié VZ90.

 ccc ccc

Barevné schéma z VZ90 pro Colorize je zde.

edit 12/10/2006
Díky Michaelovi a jeho příspěvku v diskuzi jsem zjistil, že bohužel Colorize nefunguje korektně na Palm TE2. Při resetu dojde k návratu ke standardnímu tématu a úpravy provedené v Colorize zmizí. U Palm TX vše funguje jak jsem popsal.

4 komentáře:

Michael řekl(a)...

Moc hezké, jdu to vyzkoušet. Ale radši zazálohuju. Jsem zvědav kolik to ukousne paměti a zaneřádí DBCache.

Ale líbí se mi to moc, dokonce více než SkinUI či PalmRevolt (ačkoliv ty jsou kompletní přeskinování).
Je nějaká adresa, kde by se barevná schémata dala stáhnout?

Michael řekl(a)...

Škoda, nepřežije to reset. Takže docela otrava. A používat na to RLock se moc nevyplatí. Škoda, vypadalo to moc moc hezky alá VZ90

Anonymní řekl(a)...

Neprezije reset?
U meho TX ano. Kdyz tak nejdriv vypnout a zapnout tim dojde k ulozeni DB Cache. Jinak s Colorize u TX nemam zadnou potiz, Ad seznam schemat - zatim jsem nic moc nenasel.
xm-petr

Michael řekl(a)...

Hm, na E2 prostě ne. Zapnu to, zvolím schéma, vypnu program a klidně i palm. Pak zapnu a dám reset - po resetu je opět standardní schéma které jsem editoval.. I tak ale zajímavé