31. 10. 2006

Demo Heaven Seven od Picarda


Palm OS verze The Core Pocket Media Player (původně Beta Playeru) vznikla díky Gáboru Kovácsovi z Maďarska, který má přezdívku Picard. O tom, že je Picard velmi nadaným programátorem není sporu. Dobrou ukázkou jeho schopností (a také znalosti assembleru) je i napsání kódu pro demo Heaven Seven (64kB). Demo pochází z roku 2000. Odkaz na stažení dema je tady a Picardovi stránky věnované tomuto demu jsou zde.

Doplnění :
Nebyl jsem přesný v datování dema Heaven 7, demo totiž pochází už z roku 2000 a v tomto roce navíc vyhrálo první místo v sekci PC 64kB (jak si správně vzpomínal chaoos) na demo-párty Mekka & Symposium 2000.

3 komentáře:

Michael řekl(a)...

Parádička. Na mě je to sice moc tranceový (jo, tuten styl muziky nemám rád), ale fakt nářez co se dá udělat v 65kb.. Už jsem viděl simulaci celé sluneční soustavy v 90kb, 3d hru s poměrně rozsáhlým levelem na 80kb..
Klobouk dolů.. Když jsem v éře Commodoru začínal v Basicu, moje kódy byly vždy dlouhatánské, ačkoliv šly jistě napsat lépe

Anonymní řekl(a)...

Myslim, ze s tim vyhral i nejakou soutez. Uz jsem to totiz nekde videl :) A pripojuju se, fakt klobouk dolu, je to frajer :)

palmista řekl(a)...

2 chaoos : je to tak, to demo vyhrálo první místo na jedné demo-párty už v roce 2000.