16. 11. 2006

Palm Treo 680 v recenzi na mobile-review.com

Dnes byla vydána na mobile-review.com recenze nového Trea 680. Hned na začátek musím napsat, že Palm OS znalý čtenář bude během čtení recenze občas "růst". V recenzi je trochu moc zbytečného balastu ohledně "hrozné zastaralosti" Palm OS a naopak na některé věci se zapomíná.
Barevnost nebo lépe berevný profil prostředí Trea 680, který zvolil autor recenze, mohu s klidem prohlásit za hnusný a zámerně s prostředím telefonní aplikace neladící. Palm OS v Treu 680 má asi vypadat hnusně, což se celkem daří.
Recenze v angličtině.
Recenze v ruštině.

Zdroj: mobile-review.com

5 komentářů:

Michael řekl(a)...

Zrovna jsem chtěl poslat zprávu o té recenzi :)

Jinak ne že bych rusky rozuměl a nebo uměl ten jejich rozsypanej čaj, ale oba odkazy směřujou na anglickou recenzi (fakt, ne že by mi to vadilo).. Že si ten šotek nedá pokoj ani v této třeskuté zimě pražské

palmista řekl(a)...

Díky za upozornění, opraveno.

Michael řekl(a)...

Recenzi jsem si přečetl podrobně a neodpustím si několik rýpnutí:

1) je to sice jen recenze, ale na tom překladu si mohli dát záležet.

2) během čtení jsem se nemohl ubránit dojmu, že to psal někdo kdo vyloženě chtěl kritizovat. Jakákoliv kritika je tam vyloženě negativní. Případně je vyzvednuta mezi řádky určitá negativní vlastnost, ale pouze z pohledu recenzenta. A to by se u recenzí asi dít nemělo.. Nebo ano??
Trochu mi to připomíná blog Radka Hulána přezdívaného HulVát. Prostě všechno je špatně, všechno je na ho*no, všichni jsou debilové jenom já jsem king

3) souvisí s 2) - recenze je velice krátká a stručná na to, aby se mohlo vůbec kritizovat. Jedná se spíš o výčet oficiálních vlastností a tak to budí dojem, že recenzent neměl zařízení v ruce. Též by se tato recenze snadno dala zaměnit za recenzi jiného zařízení - popis Memos, Todo,....

palmista řekl(a)...

2 michael
ad 1) kvalitu překladu jsem nezkoumal, rusky umím němnožko :-)

ad 2) to je potíž některých tech. webů a autorů recenzí, kteří mají dojem, že svou "erudici" prokáží strháním produktu, který nemá všechny, toho času zrovna modní, scifihifi megasuper fíčury i když je 90% lidi nikdy nevyužije. Realná kvalita a použitelnost produktu jde v takových recenzích stranou.

ad 3) o Treo 680 je evidentně zájem a to je dobře. Sám jsem zvědav jak Treo 680 dopadne v recenzích tady v ČR, předevšim pak na mobilmanii, mobilu apod. ... asi bude zase veselo :-)

Anonymní řekl(a)...

Já rusky neumím též, jsem ruštinou nepostižen :)
Překladem jsem myslel gramatickou část. Prostě to působí trochu neobratně v angličtině. A to není dnes snad takový problém si to nechat od nějakého rodilého mluvčího zkontrolovat, hlavně u serverů jako je tento..

Na mobilXXXXXX už dávno nechodím. Jejich recenze dělají dle mého studenti střední školy, kteří chtějí být IN a mít v ruce na testování zatím nevydaný mobil. Alespoň tak to na mě působí....
Z toho důvodu si raději procházím zahraniční weby s recenzema a srovnávám