21. 5. 2007

Nový Resco Explorer 2007 s FTP pro Palm OS je tu

Resco dnes vydalo novou verzi nejlepšího správce souborů pro Palm OS, Resco Explorer 2007 (RE2007). Jedná o zásadní novou verzi s číslem 3.01, která přináší integraci FTP klientu, HTTP downloaderu, RAM analyzer, zlepšenou navigaci pomocí adresového řádku a pár dalších drobností.
Na stránkách resco.net jsme si nechal vygenerovat nový aktivační kód, který mi přišel obratem na mail registrovaný u Resca. Stahnul jsem si nový RE2007 a pomocí Bluetooth jsem poslal do TXka, instalaci jsme provedl přes původní verzi.
První co jsem vyzkoušel v akci je nový FTP klient, pro mě nejvíc očekávaná funkce nového RE2007. Resco naplnilo mé očekávání a podle prvních dojmů mám díky RE2007 konečně kvalitní FTP klient ve svém TXku pěkně integrovaný se správcem souborů. Mimochodem RE2007 si poradí i s FTP běžícím na serveru s Novell Netware.
Pro ty co si Resco Explorer pořídili během posledních dvanácti měsíců je tu dobrá zpráva, mají nárok na bezplatný upgrade viz. tato stránka na Resco.net, jen si musejí nechat vygenerovat nový aktivační klíč. Pro ty se starším datem pořízení RE je možnost získat upgrade na novou verzi za 50% ceny a pro ty, co RE ještě nemají, nabízí Resco až do 5. června zvýhodněnou cenu.

Doplněno 21/5/2007 23:00
Záhadně znějící funkce RAM analyzer pracuje tak, že mění způsob zobrazení obsahu RAM. Nově se obsah RAM logicky roztřídí do "složek" nebo stromové struktury podle charakteru souborů (složka dokumenty, prefs etc.) respektive příslušnosti k určité aplikaci.

Zdroj : resco.net

2 komentáře:

Michael řekl(a)...

Funkce FTP je naprosto super. Akorát škoda, že to často vyhodí hlášku o tom, že se nelze připojit k serveru... Prostě timeout a konec... Na PC to je v poho, tam si nastavím jak dlouho čekat. Zde ne. Ale i tak je to naprosto super. Jsem zvědav, s čím se vytasí v některé s příštích verzí

palmista řekl(a)...

Vrabci si "cvrdlikají" něco o mapování síťových jednotek :-) uvidíme ...

Mě zase v RE u FTP chybí možnost zadání cesty k adresáři na vzdáleném serveru.