6. 5. 2007

IP adresy, subnety a supernety pro Palm OS

Čas od času se potřebuji ponořit hlouběji do IP adres v sítích a užitečný nástroj pro přepočet masek sítí, subnetů a supernetů přijde vhod. Pro Palm OS jsem našel hned několik aplikací a to komerčních i freewarových.

V mém TXku zůstaly prozatím dvě, IPCalc+ od WildPackets a IP-Rechner, obě jsou starší a freeware. Ta první je plnohodnotná aplikace pro net adminy, druhá je jednoduchá "kalkulačka" která z IP adresy a CIDR spočítá adresu Network, Broadcast, Netmask etc. Účelu pro který jsem přepočet potřeboval naposledy stačila IP-Rechner, ale IPCalc+ mám stále na kartě pro strejčka Příhodu.
Našel jsem i komerční aplikace jako např. IP Tracker s rozšířenou funkčností, ale mě osobně stačí dvě zmíněné.

Odkaz na downloady
IPCalc+ od WildPackets je ke stažení na jejich stránkách o IPCalc+.
IP-Rechner je ke stažení na Handango.com (kam odkazuje i download link z www.freeware-palm.net
IP-Rechner na Handango

Žádné komentáře: