21. 9. 2006

Apple Mac OS zvyšuje podíl na trhu. Meziroční nárůst 24%.

   Tržní podíl operačního systému Mac OS od firmy Apple meziročně vzrostl o 24%. Aktuální podíl Mac OS na trhu operačních systémů tak dosahuje necelých 5%. Zaznamenání hodná je zvyšující se dynamika růstu podílu, které výrazně pomohl přechod na nové procesory Intel. Více informací naleznete zde na Switch to Mac.
   Já sám používám na většinu práce Windows XP a z pracovních důvodů se to zatím nebude měnit. Používám i linuxovou distribuci SuSE a stále častěji si "hraju" s Ubuntu. Mac OS je pro mne zatím neprobádanou krajinou a Mac mini je mi docela velkým lákadlem ke vstupu do světa Mac OS :-)
   Pokud tedy chcete vědět, stejně jako já, více o Mac OS můžete začít třeba na blogu Patricka Zandla a jeho článkem Proč jsem si zamiloval Apple Mac nebo jeho blogu o Mac OS X - Záznamy a drobnosti k Apple a Mac OS X.
   No a když už jsem v těch "macovinách" tak tady je pár odkazů na české weby s Mac tématikou ;-) 
http://www.prvnimac.cz
http://www.mujmac.cz

Žádné komentáře: