20. 12. 2008

OperaFrontEnd: plná integrace Opery Mini do Palm OS

OperaFrontEnd (OFE) je drobná aplikace, která stojí za pozornost. Díky ní totiž můžete Operu Mini plně integrovat do Palm OS.
OFE:
- registruje Operu Mini pro URL odkazy jako hlavní aplikaci
- otevře URL odkazy z emailu apod. přímo v Opeře (s určitým omezením u adres, které obsahují symbol "?")
- umožňuje zobrazit onscreen klávesnici v Opeře Mini
- umožňuje přístup k systémovému clipboardu pro kopírování mezi Operou a Palm OS aplikacemi

Jde o komerční aplikaci za 5$, která je na mobihand.com aktuálně ve slevě za 3$.
http://www.mobihand.com/product.asp?id=23805&n=OperaFrontEnd

Upraveno 23.12.2008 15:00

3 komentáře:

Unknown řekl(a)...

tak dem to zkusit za těch 55 Kč to stojí za pokus.. ;)

Už se těším na článek o tom GMailu já ho totiž dokáži v pohodě nastavit, vše proběhne v pohodě, začnou se točit hodiny, ale pak vidím jen bílou obrazovku a žádný email se nestáhne :( Chci chodit přes IMAP, přes pop3 mi vadí, že se neukládají odchozí emaily na gmail.. ;(

Unknown řekl(a)...

hele tak jsem ji taky zakoupil, ale chci se zeptat, jestli ti taky naúčtovali daň $0.56 (VAT) a nebo jestli jsem někde udělal chybu?

Tudiž celková cena není $2.95 ale $3.51 :(

palmista řekl(a)...

Jo DPH mi taky naúčtovali :-(