18. 8. 2011

HP ohlásilo konec výroby webOS tabletů a smartphonů

Trvalo to jen něco přes rok, než HP zabilo webOS ...

Cituji z tiskové zprávy:
In addition, HP reported that it plans to announce that it will discontinue operations for webOS devices, specifically the TouchPad and webOS phones. HP will continue to explore options to optimize the value of webOS software going forward.

Více na:
http://www.businesswire.com/news/home/20110818006301/en/HP-Confirms-Discussions-Autonomy-Corporation-plc-Business

5 komentářů:

Palm Pre řekl(a)...

HP se tak po iPAQu, 3Com a Palmu definitivně pasovali na zabijáky PDA :-) Když za to vyhodili 1,2 mld. doláčů, říkal jsem si, že tentokrát snad už musí mít nějaký dobrý plán. Opět neměli...

palmista řekl(a)...

Nevím jak to napsat jinak ... HP je výrobce tiskáren a daří se jim v serverech. Spotřebitelské produkty v ostatních kategoriích jsou nad jejich schopnosti.

Pedant řekl(a)...

Tak to je špatná zpráva. Doufal jsem, že si ho koupím až dorazí do Evropy. Teď jsem již jen zvědavý kdo se tu divizi pokusí odkoupit.

Jakuje řekl(a)...

Dlouho jsem také věřil, že všechno bude dobré a někam to povede, ale tato zpráva mi dnes jako první hodně zkazila náladu :(
Myslel jsem, že do toho HP vrazilo docela dost peněz na to, aby to prostě vyhodili, ale asi ne.
Posledních pár dní jsem se seznamoval s novým androidem (naštěstí ne mým) a snažil se pochopit nějaké principy tohoto systému. Jsou věci, které jsou dobré, ale i takové, které jsou opravdu na facku a byl jsem rád, když jsem si zase otevřel své Pré, kde vše jelo jak má. Bohužel, nic není dokonalé a i webOS (mám stále v první verzi) má ty své mouchy.

Jakuje řekl(a)...

I když po důkladném přečtení HP prohlašuje něco o tom, že systém neumře a mohlo by to vést k nějakému tomu licencování jiným výrobcům, ale bude to chtít někdo vyrábět? To je bohužel otázka :( Ještě ale můžeme my všichni palmisti chvíli doufat.