7. 4. 2009

TealWheel: náhrada za zakázaný TealOS

TealPoint představil nový launcher pro Palm OS s názvem TealWheel. Je náhradou za báječný TealOS, který se inspiroval chystaným Palm webOS tak dobře, až ho Palm nechal přes své právníky zakázat.
TealWheel se nechá stáhnout ze stránek TealPointu ale pozor, je to zatím jen úvodní aplha verze (0.16).
Více o aplikaci je napsáno na TamsPalm.

www.tealpoint.com/beta

Doplněno: Diskuze k TealWheel je na TealTalk (Yahoo Groups).

Zdroj: PalmInfoCenter

3 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Jaká byla vůbec poslední verze TealOS já mám 1.25

Unknown řekl(a)...

ty jo taky docela pěkný ten TealWheel.. ;) Ale už jsem nevydržel čekání na Palm Pre a zakoupil jsem iPhone 3G, zítra přijde.. Tak mám o hračku na léto postaráno.

palmista řekl(a)...

Poslední verze byla tuším 1.52, já mám poslední verzi 1.48, pokud chceš pošlu ti ji.
Pokud jde o iPhone, docela tomu rozumím, nebýt ohlášení Pre už bych ho taky měl :)