9. 4. 2007

A vítězem je Treo 680

Ne, nehodlám od svého Palm TX přejít k Treu jak by snad naznačoval nadpis (kombinace PDA+mobil mě dokonale vyhovuje flexibilitou), jen mě zaujal (díky palmaddicts) tento post na treocentral http://discussion.treocentral.com/showpost.php?p=1232095&postcount=1

" I just bought another Samsung BlackJack from Cingular as a backup/weekend phone (fits nicely in jeans pocket). I had a BJ before the Treo, and actually chose the Treo over the Samsung as my "daily driver".
I must say the Blackjack is a great little device in many ways (still wish Treo had a QVGA screen!!)...but again having both devices in hand, it is again so glaringly evident that the Palm OS rocks!!
Sooooo much simpler and more intuitive. Even though I am a huge newbie still, it is so much easier to navigate and use quickly
."

Překlad snad ani netřeba, autorovi postu přijde Palm Treo 680 s Palm OS prostě mnohem lepší než Samsung BlackJack s Windows Mobile ...

Zdroj : treocentral discussion

2 komentáře:

Michael řekl(a)...

Samsungy nebyly nikdy "obyčejné telefony" a pro mnoho lidí tudíž nestravitelné. Například nejmenší mobil ve své době, véčko SGH E600 mělo víc odpůrců než příznivců. Vítězství Treo 680 se nedivím, jeho design je poměrně konzervativní. Tím spíš bude vyhovovat většině uživatelů. Mezi námi, já jsem dost fanda Samsungu. Ale BlackJack je i pro mě dost kontroverzní.. Nevím jestli to bude tím, že jsem prostě fašista (teda fetišista :)))))))))))) ) do véček...

Jenom mi nedochází jedna věc - "I just bought another Samsung BlackJack from Cingular as a backup/weekend phone". Proč si někdo koupí smartphone pro využití jako "backup/weekend phone"? Smartphony jsou přeci dražší než blbfouny... Dle mého vyhozené peníze..

palmista řekl(a)...

Těžko říci, třeba design nebo to, že se Samsung BlackJack pomalu v USA stává "symbolem důležitosti".
IMHO to ale spíš vypadá, že ten chlapík si nyní na hraní misto "autíček" kupuje smartphony
:-D

(No trošku pozdní odpověd, ale dřív jsem to nestihl :-)