10. 5. 2010

Spekulace: tablet HP "Hurricane" s webOS už na podzim

Netrvalo dlouho po zrušení HP slate s Windows 7 a web Examiner už píše, tedy spíše spekuluje, o plánech na nový tablet od HP, tentokrát už s Palm webOS.

Co víc, tablet by se měl objevit ještě letos na podzim a má mít kódové jméno Hurricane. O tom, že HP s využitím Palm webOS pro tablet počítá bylo vidět již na prezentaci. Otázka je kdy se tak stane.

Chystaný a nyní podle všeho zrušený HP slate byl postaven na procesu Intel x86. Palm ve smartphonech používá procesory na architektuře ARM. Muselo by tedy jít o využití jiného hardwaru pro webOS tablet a je otázkou, zda něco takového už HP má připraveno.

Můj názor, tabletu s webOS se od HP dočkáme nejdříve za rok.

Zdroj: Examiner Obrázek: myhpmini

2 komentáře:

Jakuje řekl(a)...

Já bych to spíš viděl na šířku ty okna ... takhle mi to přijde hodně ujetý.

palmista řekl(a)...

Jak jsem našel na webu, tak jsem to tam dal :-) ale souhlasim s tebou.